Na exposición Inner Garden, as flores intégranse como elementos clave na narrativa visual, presentadas en composicións detalladas que se transforman en abstracción. Os tons vibrantes de vermello, magenta e púrpura evocan paixón e vitalidade, mentres que os grises aportan unha melancolía reflexiva. Destacan dous grandes retratos de mulleres rodeadas de exuberantes flores, explorando a dualidade entre a beleza humana e natural. A exposición invita a reflexionar sobre a soidade nun entorno fermoso, simbolizando a tensión entre a conexión e a introspección na nosa relación coa natureza e con nós mesmos.
A galería Luisa Pita presentará o 19 de setembro Al Otro Lado del Espejo do escultor Fernando Suárez Reguera. Con formación en Belas Artes, Suárez Reguera destaca por fusionar o orgánico co mecánico, utilizando ferro, bronce, resinas, espellos e outros materiais.
A exposición explora a percepción do espazo e o movemento a través de esculturas suspendidas que desafían as leis da física e multiplican perspectivas co uso de espellos. A mostra tamén aborda a relación entre humanidade e natureza, reflexionando temas de estabilidade, crecemento e a impermanencia nun contexto de caos e transformación.
A exposición Friccións aborda o ecocidio provocado polo vertido do Prestige en 2002. A través de imaxes da Costa da Morte, explórase a persistencia da pegada do chapapote e reflexionase sobre a erosión natural e antropoxénica. A peza audiovisual gañadora do “Premio Contemporánea” no Festival Internacional de Cine da Coruña, reconstrúe unha memoria non vivida do desastre e alerta sobre o risco de futuros desastres ecolóxicos nun mundo globalizado.
A exposición de Suso Basterrechea na Galería METRO, a súa terceira mostra neste espazo, presenta un estado continuo e evolutivo da súa obra. A exposición inclúe unha mestura de debuxos, mobiliario, obxecto-escultura, instalacións, vídeo-testo, pintura mural, deseño de carteis e volantinas. Este traballo inacabado e en constante desenvolvemento reflicte a urxencia do artista por responder a cada situación e estímulo que xorde na súa práctica artística, política e social.
A exposición Fragilis de Iván Prieto, na Galería Moretart, explora a fragilidade humana a través de esculturas surrealistas que desafían os cánones de beleza. Prieto utiliza cerámica, resina, xeso e bronce para crear figuras que combinan o serio co grotesco. Nesta serie, aborda a natureza efémera da existencia e o esgotamento contemporáneo, inspirado en A Sociedade do Cansazo de Byung-Chul Han. As súas esculturas mostran corpos en transformación, a punto de desmoronarse, evocando a vulnerabilidade e a autoexploración na era dixital.
Elena Narbutaitė participou en exposicións internacionais, destacando a súa presenza na Bienal de Liverpool en 2016 e no pabellón conxunto de Lituania e Chipre na Bienal de Venecia en 2013. Entre as súas exposicións individuais destacan Prosperity no Centro de Arte Contemporáneo de Vilnius (2017) e Project Room no Carré Musée d’Art Contemporain de Nîmes (2018-2019). Ademais, Narbutaitė contribuiu a publicacións periódicas como The Federal, Nero e Bill Magazine, onde traballa como editora asociada, así como en CAC Interview.
Juana presenta na Galería Trinta unha exposición que explora os seus soños a través de personaxes fantásticos e paisaxes inspirados na Mancha. Cun estilo que fusiona expresionismo, surrealismo e figuración narrativa, González exhibiu en España e Europa, destacándose na “Colección Solo” de Madrid e cunha gran mostra en Miengo. O seu traballo caracterízase por unha complexa e orixinal posta en escena, onde as súas obras evocan narrativas visuais e paisaxes cargados de simbolismo, ofrecendo unha reflexión sobre a realidade e a imaxinación.
A Galería Vilaseco exhibe As flores máis raras de Eduardo Martín del Pozo, centrada na pintura de xénero clásico como natureza morta e flores. Martín del Pozo explora a relación entre materia e superficie, o desexo de creación e destrucción, e as dicotomías de pracer e perda. As súas obras, que amosan unha fascinación polos accidentes e pegadas da pintura, reflicten unha transformación constante de elementos. Cunha traxectoria internacional e exposicións en institucións destacadas, o seu traballo fusiona o primitivo co sofisticado, ofrecendo un diálogo emocionante entre corpo, pensamento e materia.